(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-N4DCNNP');

Nouvelle Vague jak Nowa fala

Nouvelle Vague jak Nowa fala

Renolucja w Renault

15/01/2021

Przy okazji zapowiadanych wczoraj zmian w Dacia pojawiły się też wytyczne i drogowskazy przyszłego rozwoju marki Renault pod świeżą, niczym kropla ekologicznie czystej rosy, nazwą „Nowa fala”, z francuskiego – Nouvelle Vague.

Chociaż nie. To nie ta kolej rzeczy. Przy okazji Rewolucyjnych zmian w Renault napomknięto o jakichś tam zmianach w Dacia i Lada. W końcu cesarzowi należy się to, co cesarskie.

Poczytać o nich można w tym artykule: Oddział specjalny Dacia-Lada

Symbolem Nouvelle Vague stała się, jak można było przewidzieć, Renówka. Po Twojej twarzy widać, że wybrane rozwiązanie całkowicie Cię zaskoczyło. Nie z nami te numery!

Mały symbol wielkiej Nowej Fali

Mały symbol wielkiej Nowej Fali

Zmierzając w kierunku szczegółów, maskotką „Igrzysk Olimpijskich 2025” został koncept nowego elektryka Renault 5 Prototype. Takie połączenie historii, doświadczenia, umiejętności i nawyków zdobytych przez długie lata obcowania z branżą motoryzacyjną z oczkiem puszczonym w kierunku speców od IT.

Hybrydy i elektryki górą

Francuska Renolucja, czyli IT, ECO i Nowa Fala

Sport to zdrowie

Mobilnie jak Mobilize

HYBRYDY I ELEKTRYKI GÓRĄ

Niby fajnie, ale jak to wprowadzić w Brazylii, Rosji albo krajach afrykańskich? Oczywiście, listę lokalizacji można znacznie wydłużyć. Może przy okazji Renault będzie też inwestować w rozwój elektryfikacji poszczególnych krajów, a nawet, nie bójmy się tego słowa, kontynentów?

A zapowiedź brzmi bardzo jednoznacznie i niezwykle optymistycznie – 14 samochodów kluczowych, z nich 7 – całkowicie elektrycznych, a tych innych 7 podobno ma trafić do segmentów C i D. Przy czym z tych 7 ostatnich wszystkie mają mieć pod maską hybrydę albo elektrykę (w rozumieniu napędu). To wszystko, rzecz jasna, do którego roku? Ależ oczywiście, że do 2025.

FRANCUSKA RENOLUCJA, CZYLI IT, ECO I NOWA FALA

To oczko puszczone w kierunku wsparcia IT ma się przerodzić w bezwarunkową miłość. I ta niebiańska idylla, a raczej Nowa Fala ma się nazywać, jak na Francuzów przystało, Software République. Jak to w res publice, dobro wspólne, ale odpłatne, będzie wartością najwyższą.

Mamy wrażenie, że wszystko zmierza w kierunku sklepu z aplikacjami, które pozwolą ulepszyć nasze auto. Innymi słowy, chcesz poprawić osiągi auta – klikasz w ikonkę Google Play albo dla porządku Renault Play (albo bardziej oryginalnie – Nowa Fala) na Media Nav Evolution 8 (zakładamy, że wersja Media Nav będzie właśnie 8 a potem zwyczajem Microsoft i Apple wskoczy na 10, by nie zapeszać), wybierasz apkę, płacisz i podkręcasz swoją bestię. Niby super, o ile apki nie będą kosztować jak akcesoria dodatkowe z katalogu ot choćby Dacia.

A teraz to wszystko świstak siedzi i zawija w ekologiczne opakowania. Nie mylić z wyimaginowanymi sreberkami.

SPORT TO ZDROWIE

I w myśl tej zasady rewolta spod znaku Renault postanowiła połączyć to, co można było zrobić od dawna, czyli wszystko co zdrowie i sportowe pod szyldem Alpine.

Apline, zgodnie z zapowiedziami, ma połączyć RSC i RSR (Renault Sport Cars + Renault Sport Racing = Alpine), a nawet już w 2025 roku wyjść na prostą i generować zyski. Skąd ten pomysł, że akurat 2025 rok będzie rubikonem i spełnieniem marzeń? Też się nad tym zastanawiamy.

W samochodach, które ma generować odnoga mają się znaleźć rozwiązania rodem z Formuły 1. Poza tym Apline ma pójść w synergię z Lotusem. I z tego związku powstanie gromka elektryczna alternatywa dla Apline 110. Czwartej alternatywy nie ma. Tak stwierdzili rewolucjoniści.

MOBILNIE JAK MOBILIZE

A żeby już dogodzić i tym z głową zaprzątniętą smartfonami oraz wraz z nimi oderwać się od rzeczywistości, opracowano też plan podboju prężnie rozwijającej się, szczególnie w dużych aglomeracjach miejskich, branży carsharing. Sterowanie na komórkę, czyli wszystko pod ręką o ile komórka naładowana i na koncie są środki. Wraz z planem podboju ujrzał światło dzienne maluszek o tajemniczym imieniu EZ-1, w którym docelowo zmieszczą się dwie osoby. Cały projekt nowego brandu, tudzież marki, funkcjonuje obecnie pod kryptonimem Mobilize. Że niby mobi i łazik?

Renolucja na miarę mobilnych czasów

Renolucja na miarę mobilnych czasów

Śledź nas na fanpage’u lub na grupie Go! Duster. Staramy się trzymać rękę na pulsie Dacia.

Zajrzyj również do innych nowości Dacia Dusterciekawostek oraz tematów związanych z tuningiem tego samochodu

A wolnej chwili zapraszamy na drobne zakupy do Go! Shop.

Potrzebujesz kalendarza tematycznego na 2021 rok? Być może zainteresuje Cię: Międzyklubowy kalendarz Renault i Dacia

Znalazłeś błąd na stronie – zaznacz go i wciśnij Ctrl+Enter.

Autor:  Aleksander Wyszyński

Źródło:  www.goduster.pl

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

Go! Duster © 2019-2021

Projektowanie stron: CAKEANDCHERRIES.COM

Go! Duster - serwis miłośników marki Dacia

0
Lubisz wyrażać swoją opinię? Pozostaw swój komentarz.x
()
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: