Wyłączenie systemu START/STOP

Jedni go chwalą, inni – zaś wyrażają się o nim niezbyt pochlebnie. Dlatego możesz samodzielnie zdecydować zostawić go uruchomionym, czy jednak wyłączyć i mieć z głowy.
- Wybierz Body Control Module.
- Potem – T4 VS BCM DDT v29 (wersja Clustera może się różnić w zależności od wybranego auta, ale działaj analogicznie). W tym punkcie mamy na myśli wersję dla Dacia Duster 2.
- Następnie – GEE.
- Zaznacz GEE – Configuration.
- Jeśli Twym oczom ukazała się niebieska Tabelka, to jesteś w „w domu”. Znajdź wiersz i komórkę o nazwie: E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF.
- Przesuń palcem tabelę w prawo tak, by znaleźć się pod kolumną WRITE.
- Rozwiń pole z napisem false (to naprzeciwko E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF).
- Wybierz true.
- Zatwierdź całą czynność prostokątnym przyciskiem o nazwie SEND.
- Komputer pokładowy przeładuje się, co na pewno zauważysz choćby po dziwnym zachowaniu strzałek na zegarach.
Nie rozwiąże to zapewne Twojego dylematu, ale przynajmniej masz wybór.