Widziałem na desce gaz. Aktywacja wskazań LPG

Ta funkcja z kolei jest bardziej przypisana do obecnych Dusterów drugiej generacji z silnikami 1.0TCe wyposażonymi w fabryczną instalację LPG. Na silnikach 1.6SCe nie koniecznie te “tańce z bębnami” zadziałają. Co nie oznacza, że nie warto próbować. W końcu próba nie strzelba. Tym sposobem może Ci się udać uruchomić: dystans LPG/PB, średnią prędkość, zasięg na LPG/PB, chwilowe spalanie dla LPG/PB.
- Wybierz Meter Cluster.
- Potem – Cluster_ L1_L2_vB04.00 (wersja Clustera może się różnić w zależności od wybranego auta, ale działaj analogicznie). W tym punkcie mamy na myśli wersję dla Dacia Duster 2.
- Następnie – Ecrans Configurations.
- Zaznacz Conf Prestations VEH.
- Jeśli Twym oczom ukazała się niebieska Tabelka, to jesteś w „w domu”. Znajdź wiersz i komórkę o nazwie: TripComputerType_CF.
- Przesuń palcem tabelę w prawo tak, by jej kolor zmienił się na pomarańczowy i pojawiło się pole (w tym samym wierszu): mileage/volume ze strzałką do rozwinięcia w dół.
- Rozwiń pole mileage/volume.
- Wybierz mileage/volume (par default).
- Zatwierdź wybór przyciskiem TYPE COMPUTER.
- Zatwierdź całą czynność wysokim prostokątnym przyciskiem o nazwie RESET SW.
- Następnie wskaż odpowiednie ustawienia w polu CarburationType_CF.
- Przesuń palcem tabelę w prawo tak, by jej kolor zmienił się na pomarańczowy i pojawiło się pole (w tym samym wierszu) ze strzałką do rozwinięcia w dół.
- Rozwiń pole ze strzałką w dół.
- Wybierz Petrol/GPL.
- Zatwierdź wybór przyciskiem TYPE CARBURANT.
- Zatwierdź całą czynność wysokim prostokątnym przyciskiem o nazwie RESET SW.
- Każdorazowo po naciśnięciu Reset RW komputer pokładowy przeładuje się, co na pewno zauważysz choćby po dziwnym zachowaniu strzałek na zegarach.
- Możliwe, że niezbędne będzie zgaszenie i ponowne uruchomienie auta.
Jeśli brak wskaźnika gazu spędzał Ci sen z powiek. To w zasadzie kryzys zażegnany i możesz spać spokojnie.