Kierunkowskaz czy LED? A może i zjeść i mieć?

Nie wiemy czy wiesz, ale jeśli nie wiesz, to się dowiesz. Zgodnie z instrukcją użytkowania, Duster ma domyślnie wyłączające światła LED (dzienne) podczas uruchamiania kierunkowskazów. Można jednak zrobić tak, by było jedno i drugie, czyli i wilk syty i owce całe.
- Wybierz moduł USM.
- Potem – T4 EMM VS v2.3 (wersja Clustera może się różnić w zależności od wybranego auta, ale działaj analogicznie). W tym punkcie mamy na myśli wersję dla Dacia Duster 2.
- Następnie – ExternalLightning_Generic.
- Zaznacz ExternalLightning_Generic – Configuration.
- Jeśli Twym oczom ukazała się niebieska Tabelka, to jesteś w „w domu”. Znajdź wiersz i komórkę o nazwie: Nbx_DRL_closedto_ID_CF.
- Przesuń palcem tabelę w prawo tak, by znaleźć się pod kolumną WRITE.
- Rozwiń pole z napisem false (to naprzeciwko Nbx_DRL_closedto_ID_CF).
- Wybierz true.
- Zatwierdź całą czynność prostokątnym przyciskiem o nazwie SEND.
- Komputer pokładowy przeładuje się, co na pewno zauważysz choćby po dziwnym zachowaniu strzałek na zegarach.
Ciach! I zdrowa skarpetka bezuciskowa – kierunkowskaz działa i światła dzienne też, i to naraz. Nie zawsze ta funkcja jednak potrafi pozostać z nami na długo. Czasami po prostu komputer wraca do ustawień fabrycznych. Pozostaje tylko dalej próbować… ale to już dla upartych.