Gdy spotkamy się na zakręcie. Doświetlanie zakrętów

Pamiętaj, że w Dusterze lub innym samochodzie Dacia (jeśli uda Ci się uruchomić funkcję, bo zależy to od posiadanego wyposażenia samochodu) doświetlanie zakrętów jest zaledwie imitacją tego rozwiązania. Uda Ci się jedynie uruchomić reakcję świateł przeciwmgłowych na zmianę kąta obrotu kierownicy.
- Wybierz moduł USM.
- Potem – T4 EMM VS v2.3 (wersja Clustera może się różnić w zależności od wybranego auta, ale działaj analogicznie). W tym punkcie mamy na myśli wersję dla Dacia Duster 2.
- Następnie – Cornering.
- Zaznacz Cornering Configuration.
- Jeśli Twym oczom ukazała się niebieska Tabelka, to jesteś w „w domu”. Znajdź wiersz i komórkę o nazwie: Nbx_Cornering_CF.
- Przesuń palcem tabelę w prawo tak, by znaleźć się pod kolumną WRITE.
- Rozwiń pole z napisem false (to naprzeciwko Nbx_Cornering_CF).
- Wybierz true.
- Zatwierdź całą czynność prostokątnym przyciskiem o nazwie SEND.
- Komputer pokładowy przeładuje się, co na pewno zauważysz choćby po dziwnym zachowaniu strzałek na zegarach.
Czynność można uzupełnić poprzez dodatkowe wprowadzenie odpowiednich parametrów w tym samym menu lecz w innych komórkach. W Internetach często krążą podobne ustawienia. W każdej chwili możesz wprowadzić własne. U nas jednak znajdziesz takie:
- Nazwa komórki po lewej – Cxx_A1_angle_CF. Wartość komórki po prawej – 60. Ta wartość dotyczy kąta obrotu kierownicy, przy którym doświetlanie się załącza.
- Nazwa komórki po lewej – Cxx_A2_angle_CF. Wartość komórki po prawej – 15.
- Nazwa komórki po lewej – Cxx_CorneringSpeed_CF. Wartość komórki po prawej – 40. Ta wartość dotyczy prędkości, przy której doświetlanie się załącza.
- Nazwa komórki po lewej – Cxx_dimming_time_CF. Wartość komórki po prawej – 220.
- Nazwa komórki po lewej – Cxx_MAX_power_PWM_ratio_CF. Wartość komórki po prawej – 100.
- Nazwa komórki po lewej – Cxx_min_power_PWM_ratio_CF. Wartość komórki po prawej – 46.
Od teraz, jeśli nie wszystko było jasne, to na pewno będzie, przynajmniej, jaśniejsze.