Dla spóźnialskich zegar na desce z ECU Tweaker

Punktualność jest grzecznością królów. Kto jednak zabroni Tobie poczuć się jak król lub królowa w Dusterze? I niech wszystko inne poczeka, gdy delektujesz się jazdą swoim autem.
- Wybierz Meter Cluster.
- Potem – Cluster_L1_L2_v6.09 (wersja Clustera może się różnić w zależności od wybranego auta, ale działaj analogicznie). W tym punkcie mamy na myśli wersję dla Dacia Duster 2, ale dla DD1 początek nazwy będzie taki sam, czyli Cluster_L1_L2_v… .
- Następnie – Ecrans Configurations.
- Zaznacz Conf_2 Prestations IHM.
- Jeśli Twym oczom ukazała się niebieska Tabelka, to jesteś w „w domu”. Znajdź wiersz i komórkę o nazwie: Clock_CF. Jeśli zegar nie jest uruchomiony, to na pewno w wierszu obok znajdziesz odpowiedni wpis o tym typu: Clock not Displayed / RTC OFF.
- Przesuń palcem tabelę w prawo tak, by jej kolor zmienił się na pomarańczowy i pojawiło się pole (w tym samym wierszu): Clock not Displayed / RTC ze strzałką w dół, czyli do rozwinięcia.
- Rozwiń pole Clock not Displayed / RTC OFF.
- Wybierz Clock displayed and set /RTC ON.
- Zatwierdź wybór przyciskiem CLOCK.
- Przesuń palcem tabelę w lewo do wierszy z niebieskim tłem i upewnij się czy zmieniły się dane na … Display (w komórce, gdzie wcześniej było not Displayed / RTC OFF). Ten punkt nie zawsze się sprawdza, ale następny rozstawia kropki nad „i”.
- Zatwierdź całą czynność wysokim prostokątnym przyciskiem o nazwie RESET SW.
- Komputer pokładowy przeładuje się, co na pewno zauważysz choćby po dziwnym zachowaniu strzałek na zegarach.
- Znajdź przyciskami strzałek na ekranie komputera pokładowego menu z zegarkiem i przyciskami strzałek ustaw godziny oraz minuty. Odczekaj chwilę, gdy cyfry przestaną mrugać.